En ingenting dag helt enkelt ,

Publicerad 2009-07-03 13:29:33 i Det stora hela ,

Jag ska tävla idag. Fast jag har ingen lust. Jag har inte lust till någonting just nu.
Just idag. Mitt humör är ingenting idag. Så det hära kommer bli en tråkig dag.
Eftersom det är jag som bestämmer hur den kommer att bli. Men jag känner mig
starkare än någonsin idag haha ! Jag har ingen aning om varför, men men.
Så ni får ta & passa er noga för mig idag moahahaha !

Klockan är iallafall snart halv två & jag ska vara på travet innan klockan sex.
För varje lopp som jag kör med Juppé så känns det som om att det är det sista.
Kanske är det jag som vill att det ska vara det sista. Eller så vill jag inte det.
Jag tänker alltid tvärt emot vad jag själv vill, bara för att tänka hur det skulle bli då.

Nu ska jag till Sävast ! Men ha det bra & ta hand om er ! <3

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-07-03 21:28:28

Lycka till!

säg sen hur det gick hörru :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela