Ha en bra kväll nu people !

Publicerad 2009-07-13 16:09:30 i Det stora hela ,

Okej, så hära kommer min blogg nu att få se ut ett bra tag framöver : )
Jag är rätt nöjd med den, & tack pappa & Amandah för hjälpen !
Pappa han göra två stycken headers, men den andra tyckete jag vart snyggast.
Så det blev den !

Nu är jag snart klar, ska bara sminka mig klart.. sen har väll klockan hunnit bli
tillräckligt mycket för att jag ska kunna cykla till Vikkan : )
& juste ! Jag gjorde ju blonda slingor igår kväll.. & det måste ha vart något fel
på färgen eller nå. För det blektes bara pytte lite.. & det var ju en besvikelse haha !
Jag tror inte jag kommer skriva nå mera idag men vi får se. & om jag inte hinner
det så hoppas jag att ni kommer få en trevlig kväll, för det kommer jag ha !
Puusss ! <3




Kommentarer

Postat av: amanda lund :)

Publicerad 2009-07-14 12:41:52

Va fin din blogg blev! :) , men själv tyckte jag den andra var lite finare, puss! ;D<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela