Ibland är även Elina en tråkmåns !

Publicerad 2009-07-12 21:35:25 i Det stora hela ,

Hej bloggen ;-) Det hära har vart den tråkigatse dagen på hela sommarlovet.
En heldag i bil är roligare, tro mig ! Men jag har inte orkat göra någonting idag.
Jag har vart tråkig idag. Jag är tråkig idag. & när jag är på tråk humör blir jag
extremt tråkig & vill inte göra någonting alls ! Men imorgon blir det bättre !

Amandah väckte mig halv åtta.. då for vi till sävast, lastade Musse & Zolle
& bums till travet. Så körde vi & sen så åkte vi hem.. Sen har jag vart hemma &
sett på Bert hela dagen typ. Men inget ont om det programet ! Det är så sjuk
roligt & så sjukt bra & bara så sjukt ;-) ! & juste, Amandah ska kanske göra
slingor på mig idag. Blonda slingor (y) Men sen till hösten ska jag färga mörkt,
ganska mörkt mörk brunt.. men puuussss vi ses ! ;*

Bilder från igår ,

Jag var inte seriös med bältet hahaha ! x)

En Vikkan : ) <3

Så sjukt rolig film asså ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela