Min mami läser min blogg : )

Publicerad 2009-07-16 18:39:14 i Det stora hela ,

Hejsan bloggen ! Jag passar på att skriva litegranna nu medans Alice
friserar stackars Vikkan haha x) ! Haha, ja hon typ kammar det, stoppar
klämmor i det & sen så står hon typ & glor på sitt konstverk & ser mallig ut !
Men men, små barn får ju hålla på så haha : ) !

Nu har jag & Alice vart på kalas hos Herman : ) Alice tyckte att det var kanonkul.
& det var inte så farligt trots allt x) Jag var nog bara lite fjompig innan.
Men nu vill jag att min mami ska komma hem så jag & Vikkan inte behöver passa
Alice längre, för då ska vi cykla till Vikkan : ) & nu kom min mamma hem,
puss på dig mamma jag vet att du läser min blogg ! ; * <3
Jag skriver mera ikväll : ) P U S S ! 


B I L D E R  K O M M E R  I K V Ä L L !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela