Sanden I Miss U !

Publicerad 2009-08-01 00:51:12 i Det stora hela ,

Nu har jag ansiktsmasken i. Det blev en av dom som jag fick av Vikkan när
jag fyllde år : ) , & den verkar vara bra faktiskt !

Vet ni en sak ? Jag har börjat längta till skolan nu ! Jag vill tillbaks dit, träffa allt folk
man inte träffat på hela sommarlovet & så. Sen så känner jag mig sjukt taggad när
det gäller betygen ! Nu ska jag fixa mvg i allt haha ;-) !
Sen när skolan är igång så har man inget val. Det kommer inte finnas tid för dig,
jag kommer inte hinna tänka på dig.
Ja, jag tycker det ska bli jätte kul att börja skolan
igen nu efter tio veckors sommarlov !


Kommentarer

Postat av: fififiifif :)

Publicerad 2009-08-01 02:57:18

men de finns ju fortfarande tid på sommarlovet! :D om jag nu tänkte på samma sak haha! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela