Bara för att ,

Publicerad 2009-07-02 12:27:53 i Det stora hela ,

Det är fan sjukt hur trött man kan vara även fast man sover nästan nio timmar
varje dag. Jag måste tvinga upp mig själv vid typ elva för att inte jag ska sova
för länge.. för att jag hatar att slösa bort halva dagarna med att ligga i sängen
& bara sova. Det går inte. Jag kan inte. HAHA !

Just nu så sitter jag & chattar på msn me polers, är hungrig & kollar runt på lite
bloggar : ) Jag tycker att Kenzas blogg har blivit jätte tråkig, hon uppdaterar
nästan aldrig, även fast hon får betalt för det. & när hon väl skriver så är det
mest "privat stämplat" & vi läsare får inte veta någonting mera om det. Ska nog
sluta läsa hennes blogg. Men nu ska jag inte skriva mera så puuussss ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela