Trist väder ,

Publicerad 2009-07-21 13:20:18 i Det stora hela ,

Fyfan va trist väder det är ute idag : ( Det känns typ som om att det inte är något
väder alls idag. Inte sol. Inte regn. Ingenting.


Jag vaknade typ halv ett idag ! Jag gillar inte att sova länge, men det blev liksom ba så : )
Eller Amandah kom & väckte mig men jag somnade visst om igen. Ooojdå ; /
Men det är ju skit samma ändå. Jag har typ ändå inget att göra..
Eller jag skulle ju vara med Vikkan lite senare, haha asså det börjar typ ingå i min vardag nu x )
Hon skulle typ göra mera blondiee slingor idag : )
& jag har as stor lust att färga håret mörkbrunt.. men det ska jag göra innan skolan börjar.
Asså typ två dagar innan. För annars får jag tillbaka hårfärgen som jag har nu.
Så det får bli innan skolan ;-) !

mitt blondie hår ,

Kommentarer

Postat av: laila

Publicerad 2009-07-21 15:03:48

Tips på hur man får länge ögonfransar! :)♥♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela