Update från en trött Elina ,

Publicerad 2009-07-20 16:56:47 i Det stora hela ,

Hej bloggen ! Asså jag klarar helt seriöst inte av att ligga & sola.. bara ligga still
& hoppas att sol timmen ska ge resultat. Hmm, inte min grej precis.
Men jag har ändå fått lite färg idag, jag har ju solat ett litet tag iallafall.
Sen så har jag joggat till stallet & cyklat hem från stallet. Så nu skriker det i mina ben..
& jag klarade självklart inte av att jogga hela vägen, det blev mer jogga, gå, jogga, gå.
Haha, jag måste sett otroligt löjlig ut när jag jogga x) !

Men nu ska jag bara ta det chill resten av dagen. Jag känner mig ganska så slut pumpad haha..
Sen ska jag försöka göra så att mamma & pappa fyller på min mobil så jag får
gratis sms igen ! För det är ganska så praktiskt med det hih ;-)
Men nu ska jag ta & göra nå annat så länge solen skiner så hejdå vi hörs !

Mitt knä ser typ ut som en jäkla fotboll hahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela