Du är den sötaste sötisen jag någonsin sett !

Publicerad 2009-07-21 23:05:37 i Det stora hela ,

Hejsan ♡ Det blev att fara hem tidigt från Vikkan idag, men jag vart så trött & osocial.
& då tycket jag typ synd om blondie Vikkan : ( ! Hahaha : ) !
Men man kan ändå va bäst även fast man är blond ;-) <3 !

Ja, jag har ju inte så mycket att skriva om precis men jag kan ju iallafall berätta
vad jag ska göra ikväll. Jag ska ; blanda is teee & se på världens sötarse kärleks film.
Nämligen på P.S i love you ! Men jag tror jag kommer skriva mer senare ikväll,
jag är typ beroende av att blogga. Men som sagt, vi höres senare ! <3

Jag & Vikkan for & kollade på fotbolls träning på Arenan : )

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-07-22 00:31:42

Hahaha jag var ju också osocial! (:

men de är bra att vara osocial ibland, för om man är social hela tiden så kanske man tappar rösten tillslut hehe (: och då kan man ju verkligen inte vara social! hehehe, pusss på bäst elina! (: <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela