At the wrong side ,

Publicerad 2009-07-25 13:57:08 i Det stora hela ,

Hejsan ! Jag vaknade helt på fel sida idag. & inte blir det bättre då att man har två tjatiga
föräldrar som står & gaggar.. fyfan säger jag bara.
Men nu känner jag mig mycket gladare, lite trött bara & ganska ont i halsen men skit samma !
Man kan väll vara glad för det : )

Nån gång idag så ska jag vara med Vikkan, Filip & Emil : ) Haha, Filip har kommit hem från
fjollträsk så nu kanske han är värsta mega fjortisen x) Eller inte !
Vad vi ska göra vet jag inte men något lär vi ju iallafall hitta på. Det blir säkert skojjsigt : )
Sen så var det ju jätte länge sen jag var med Vikkan också !
Eller det känns som om att det var jätte länge sen haha, tre eller fyra dagar x)
& imorgon fyller jag år. Jippie..

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-07-25 14:39:28

Asså ja vet faktist inte riktigt när xD men jaa.. asså haha, men du kan ju komma till mig näru vill lixsom (: så får vi se när dom dyker upp ;D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela