Kom hem, jag vill ha dig nu !

Publicerad 2009-07-18 15:57:25 i Det stora hela ,

Hejsan lilla bloggen ! Idag är jag skit trött + att jag känner mig som värsta bitchen.
Jag vet inte riktigt varför men men..
Jag sitter iallafall nu hos mormor & morfar. Har vart ute & kört lilla Juppé, & vi fick
sällskap i vagnen, wohhho ! Elvira & hennes kompis fick följa med haha.
Men Juppé trava iallafall på fint & bla bla bla haha..
Jag orkar verkligen inte göra någonting idag, vill bara sova känns det som.
Typ ligga i sängen & se på gammla Disney filmer hihi. & fan va härligt det skulle vara
att lägga en ansiktsmask ! Så får det nog ta & bli.. ego kväll typ haha.

Men jag ska försöka lägga in massa gamla bilder på datorn lite senare idag också ;-)
Men dom får ni ikväll isåfall, puussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela