Tillbakablickar, en sak som alla drabbas av..

Publicerad 2009-07-18 02:17:52 i Det stora hela ,

Nu har jag kommit hem från Vikkan : ) & fyfasen vad härligt det är att cykla
nu på kvällen ! Jag tar så många omvägar jag bara hinner ;-) !
Jag & Vikkan har snackat om massor, cyklat & provat på hur det känns att
vara dräg på stan & sett på television haha x)

Sen så har jag kollat på massor av gamla blogginlägg från min egna blogg..
Så många inlägg ger så många minnen. Bra & dåliga. Dåliga & bra.
Dom inläggen som ger mig mest feeling är dom från februari..
För då känner jag verkligen igen mig. Jag kommer ihåg hur dåligt jag mådde.
Kommer ihåg alla nätter jag kunde ligga vaken & bara gråta tills jag somnade.
Jag har helt seriöst aldrig vart så deppig i hela mitt liv känns det som om jag
tänker efter, noga. Men mina vänner fanns där för mig, även fast dom kanske
inte viste hur mycket dom hjälpte mig just då. Hur mycket dom hjälpte mig genom
att bara finnas där. & vissa av dom vännerna saknar jag. Så hemskt mycket så att
jag nästan börjar gråta varje gång jag tänker på det, alla minnen som vi har..
dom kommer jag fan aldrig att glömma !

Men ändå tänk så mycket jag har lärt mig sen dess !
Jag känner mig betydligt starkare nu.. inge snack om den saken ;-) !

Stackars dumma lilla mig haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela