Enjoy it !

Publicerad 2009-07-12 13:58:01 i Det stora hela ,

OM DIG
1. Namn - Elina Matilda Andersson ;-)
2. Bor - I lilla Boden <3
3. Syskon - Tre syrror & två brorsor, alla är mina hel syskon !  
4. Ålder - 14, men fyller 15 om två veckor ;p
5. Född - 26 juli (y)
6 Ögonfärg - Alla säger att jag har blå-gröna ögon typ ;p
7. Längd - öhhm, jag vet inte x)
8. Skostorlek - 37-38 (y)
9. Höger eller vänsterhänt - Men höger såklart ;-) !
10. Stjärntecken - Lejon, grrr : )
11. Hårfärg - Ljusbrunt elr ? (a)
12. Födelseort - Sthlm -.- 


DAGENS..

1. Låt - Lucky - Britney Spears :D
2. Saknad - ...
3. Kläder - Mjukisbrallor, linne, bh, trosor & sockar hihi : )
4. Smink - Igne alls ,
5. Underkläder - ;-)
6. Mat - Inte vet ja ;o
7. Köp - Inget : )
8. Göra sen - Göra ansiktsmask !
9. Godis - Räknas b&j som godis ? 
10. Pinsammaste - Jag är aldrig pinsam hehe (a)


SVARA ÄRLIGT

1. Tycker du om att plocka svamp - JA DET ÄR MIN HOBBY <3
2. Tycker du om godis - Typ ,
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - Jag vet inte ;p
4. Äter du oftast nyttig mat - Hemma ja ;p
6. Är du stark - Ja som fan ;-)
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - HAHA !
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - Nepp ,
10. Du ger mycket komplimanger till andra - Haha va ? ;p
11. Är du nöjd med ditt förnamn - Typ inte -.-
12. Du tycker att du själv är smart - Nej ,
13. Vad är det sämsta hos dig - ..
14. Vad är det bästa hos dig - ..
15. Har du bra självförtroende - Jo nog tycker jag att jag har det , 
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Det är olika ,
17. Du tycker om att vara med killar - Ja : )
18. Känner du dina grannar - Haha jo : )
19. Vad har du för färg på dina underkläder - Blå vitt (y)
20. Använder du BH varje dag - Jaooo ,


BRUKAR DU...

1. Sova - För det mesta så ja : )
2. Brukar du ta mediciner du inte borde ta - Nae ;p
3. Snusa - Nej ,
4. Dricka - Nej ,
5. Skada dig - Ibland men inte med mening ,
6. Klä dig i svart - Typ ;p
7. Hata folk - Joo ,
8. Lita på folk - Joo ,
9. Skada dig med flit - Nej -.-
10. Drömma mardrömmar - Jaa : (
11. Gå i skolan - Jooo ,
12. Gå i kyrkan - VARJE DAG VETTU !
13. Vilja dö - Nee inte precis -.-


NÄR...
1. Åt du senast - Typ två timmar sen : )
2. Läste du ut en bok senast - Fööööör länge sen -.-
3. Köpte du något senast - Igår : )
4. Svor du senast - Today ;-)
5. När sjöng du senast? - IDAG :D
6. Klagade du senast - Det var nog idag det med (a)
7. Klantade du dig senast - Igår !


HAR DU...
1. För många vänner - Nej, det tycker jag inte : )
2. Förföljelsemani - Öhhm ?
3. Någon annan psykisk sjukdom - Nej, tror inte det iallafall x)
4. Skadat någon - Inte med mening (a)
5. Färgat håret - Ja, jag ska göra det idag igen typ : )
6. Några piercnings - I öronen ;p
7. Några tatueringar - Nej, men vill ha ,
8. Egen dator - Nej ,
9. Gjort bort dig rejält - (a)


ÄR DU...

1. Snäll - Haha ibland kanske x)
2. Snygg - Nej !
3. Söt - Nej !
4. Lång - Typ medel lång ;p
5. Kort - Nej ,
6. Klantig - Har jag inte redan svarat på det x) ?
7. Tönt - HAHA YES :D
8. Tjock - Vet ej ,
9. Smal - Vet ej ,
10. Romantisk - Det beror på ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela