Let’s get together and use those lips ; )

Publicerad 2009-07-20 00:41:50 i Det stora hela ,

Tjenna sötisar ! Nu har jag kommit hem från Vikkan & snart kommer pappa &
Amandah hem från Ö-sund : ) Jag & Vikkan har sett på Walk the line,
& den var jätte bra tycker jag ! Hihi & Vikkan är en lipsill ;*
Men det som är så bra med den filmen är att den är verklighetsbaserad. 
Annars hade den inte alls vart lika bra, jag tycker att det är de som gör att filmen
blir så gripande & snudd på sorglig : ( ! Det där med hans bror, att hans pappa var
ett svin & det där med June Carter.
Men dom fick ju iallafall varandra till slut, & det gillar vi hihi !

Asså vet ni en sak ? Det är nu på kvällen som jag blir som piggast : )
Jag skulle kunna (om jag hade vågat x)) springa på värta jogging rundan, för jag är
allt annat än trött ! Så när jag bloggat klart så ska jag göra en liter is the så har jag något
att sysselsätta mig med. Sen så ska jag slå på en film. Tror det får bli Pocahontas.
Säg vad ni vill men jag älskar Disney filmer & jag kommer aldrig sluta se på dom.

Så såg dom ut, June Carter & Johnny Cash : )


En av dom bästa Disney filmerna jag sett ;-) !

Kommentarer

Postat av: Alexandra

Publicerad 2009-07-22 02:40:06

wiie pocahontas :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela