Puss På Sommarlovet ! <3

Publicerad 2009-07-22 19:27:28 i Det stora hela ,

Tjollahoppsan på min lilla blogg haha !
Jag har inte kännt mig så hära trött på riktigt länge nu. Det känns likadant som i slutet
av skolåret, när jag låg på golvet & skulle plugga men somna istället.
Så just nu är jag välldigt glad över att sommarlovet inte är slut ännu !
Att sitta & plugga på typ fysik eller kemi känns välldigt långt borta iallafall..
Det är mina hat ämnen i skolan. Fysik & kemi. I hate..

Idag kommer ju lille Elin hem till lilla Boden igen : ) Hon har typ vart lite överallt ett tag nu så
nu tycker jag att det passar bra att hon kommer home !
& imorgon ska jag vara med hon, jag har typ inte träffat hon på as länge !
Nu ska jag leta upp några söta filmer som ja ska se senare !

Huuhuhuhu jag vill till djuptjärn !

Kommentarer

Postat av: Du vet han

Publicerad 2009-07-22 22:50:05

barbie forever <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela