Volume Master baby ♡

Publicerad 2009-07-26 16:34:43 i Det stora hela ,

Hejs bloggen  Sitter just nu & snackar med Elin i telefonen, & jag vet att ni skulle villja
veta vad vi snackar om men nej nej ;-) ! Mest tjejsnack hihi !

Nu har jag varrit i stallet & allt är klart dära. Jag han även köra min lilla Juppé, som min syster
har börjat träna på heltid nu, typ x)
Men idag så fick jag köra den sötisen.
& fytusan va fin han var ! Sen när jag gick in till mormor & morfar så fick jag en present hihi : ) !
Jag fick en Volume master ! Fyfan vad glad jag blev, nu slipper jag gå med platt hår ! Sen så
fick jag pengar av dom också : ) Tack !
Men nu ska jag ta & fixa mig sen så blir det Max med Vikkan & Elin : ) <3


Vi for upp en sväg till Svedjefortet igår, det är vackert men farligt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela