I think I like you ,

Publicerad 2009-07-01 00:34:44 i Det stora hela ,

Tjabba ! Mitt blogghumör har inte vart på topp någonting alls idag. & jag har
fortfarande ingen blogg ork, är för trött tror jag haha xD ! Men jag har vart på
alder idag iallafall, var dära med Vikkan : ) Så träffa jag Nils där också : )
Sen så har jag vart hemma & latat, kört Juppé & nu känner jag mig helt
slutpumpad. Som om jag sprungit ett maratonlopp eller någonting. Så det blir
inge mera dator idag efter det hära inlägget. Det bli sängen & kanske se på en
bra film, mest troligt P.S i love you. Kan inte få nog av den filmen ! Men puusss
gonatt på er ! <3


I think I like you, I like that : )

Kommentarer

Postat av: sanddra

Publicerad 2009-07-01 00:59:58

NAAAAAW! :D <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela