Inge mera plugg !

Publicerad 2009-06-04 18:28:31 i Det stora hela ,

Kom nyss hem från stallet, igen typ. Jag fick värsta kicken &
for ut & red Zolle. & fyfan vad kul det är att rida asså, om ;
det går snabbt, man galopperar nästan hela tiden, rida i
skogen. Okej jag ska vara ärlig, jag hatar att rida. Jag kan
verkligen inte se det roliga i det. Typ att rida dressyr eller hoppa
med hästar. Fy skit asså. Men att galoppera när det går fort fort.
Där kan jag förstå det roliga haha. Men Zolle är ganska cp så det
går ju som det går iband haha. Jag gillar nog inte hästar alls,
bara Juppe. Han orkar jag stå ut med, iblaaand haha ; ) !

Senare idag ska jag ba chilla, & fira att vi inte har nå mer plugg !
Så anntingen blir det att se på Medium eller att sätta på någon
film : ) , ajja nu måste jag dra ;o !

Ska ha på mig de här på skolavslutningen,
fast med ett par andra jeansleggins typ ;p



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela