Glad midsommar : )

Publicerad 2009-06-19 10:57:48 i Det stora hela ,

Hellå : ) Nu är jag vaken haha. Fast har vart det ett ganska bra tag...
Glad midsommar btw ;-) ! Fast vädret är ändå skit, jag är fan less på
piss vädret nu. Snart flyttar jag fan till typ Cypern & stannar där tills
Svergie fattar vad sommmar är. Vilket aldrig kommer att hända, tyvärr.

Jag ska iallafall till stallet snart. Jag vet inte om jag ids köra häst idag,
jag gjorde ju det igår så. Jag är ganska less på ponnytrav nu. Jag tycker
inte att det är kul längre, det kanske beror på travfolket eller bara på att
mitt interesse ligger lågt just nu. Men jag ska till stallet & sen ska jag väll
göra mig klar. Sen ska jag till Ida : ), & vi hittar väll på någonting kul som
vanligt ! Men nu ska jag, jag vet inte vad jag ska men jag ska inte skriva
mera nu iallafall ! Jag kanske skriver mera sen, men om jag inte gör det
så hoppas jag att alla får en jätte mysig midsommar, puuusss på er !


Kommentarer

Postat av: vikkkkan

Publicerad 2009-06-19 12:29:55

ska du till luleå? :((((((((

Postat av: vikkkkkkkan

Publicerad 2009-06-19 13:45:14

Men buuuuuuuhuuu...........

ja de kan vi säkert (: men ja ville juh att du sku va me oss ikv huhuhu, nåja ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela