Jag väntar på någonting hihi ,

Publicerad 2009-06-21 14:37:17 i Det stora hela ,

Brukar du komma i tid: Oftast så ja ,  
Vad hade du i din mun senast: Vatten haha :D 
När mår du bra:  När jag är med mina kompisar osv : )
När blev du fotad senast: Jag vet inte hmm ; /
Hur känner du dig nu: Rastlös men ändå typ pigg ,
Kan du laga mat: Det beror på ,
Var pluggar du: Allt som skolan säger att man ska plugga på typ ,
Vad tycker du om fötter: Tycker fötter är fula : (
Är du smart: Näh skulle inte tro det !  
Vad har du på dig: Typ pyjamas haha !
Är du aktiv i skolan: För det mesta så ja ,
Vem saknar du ?: Ganska många ,
Hade du en bra kväll igår: Jopp : )
Din favoritdryck på morgonen: Te eller mjölk ,  
Vad ska du göra i sommar: Typ va me kompisar ,
Är du nöjd med ditt liv: Ja faktiskt : )
Vad vill du jobba som: Jag vill jobba med smink ,
Har du tråkigt just nu: Nepp : )
Vad gör livet värt att leva: Vännerna & familjen osv : )
Vad i livet ångrar du: Ofta jag skriver det hära näh !
Är du musikalisk: Nepp skulle inte tro det xD
Vad lyssnar du på för musik: Den musik jag gillar : )
Kategoriserar du dig själv i någon stil: Typ alldaglig haha !
Bortskämd: Om jag är det eller vad, jag fattar inte frågan ?
Vad ska du göra imorgon ? Haha ;p
Har du hund ? Nepp ,
Om du har det, vad heter den? ...
Bryr du dig om hur du ser ut? Joo det gör jag väll ,
Har din familj husvagn? Nepp ,
Har du en plattång? Yes ,
När träffa du din mamma senast? Typ nyss ,
Vem är bäst, Mamma eller pappa? Båda två såklart haha (a)
Är du klantig? Neweeeeer (a)
Vem är ditt senaste sms ifrån? Adam Lindgren : )
Pratar du ofta i telefon? Jo typ ,
Sminkar du dig? Joo ,
Gillar du äpple? Nepp ; /
När ska du sova? Haha , när jag är trött ;p
Hur många har du online på din msn just nu? Jag är inte inloggad xD
Säg en god grönsak : Gurka : )
Är du less på frågorna? Ja typ lite ; /
Har du en vän som aldrig ställer upp? Nej det har jag inte, för mina vänner är bäst ! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-06-21 14:45:41

Elina, skulle du bort idag? :D

annars följ mig till sävast och se eriks och deras match mot luleå haha ;) dom brukar ha rätt söta killar :D

Postat av: vikkan

Publicerad 2009-06-21 17:21:11

Haha klart jag ids! men det blev inge fotboll haha :( fiffis dumma gräsklippare ville inte klippa gräset.. men jag ska fara nu och lämna igen filmerna vi såg igår :b

Postat av: vikkan

Publicerad 2009-06-21 17:28:32

okej låter bra (y) ;b

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela