It's the risk that I'm takin ,

Publicerad 2009-06-23 11:02:00 i Det stora hela ,

GO´morgon bloggen : ) Jag vaknade typ ovanligt tidigt idag, för att vara
mig asså. & det första jag gjorde när jag vaknade var att gå fram till mitt
fönster, slet upp rullgardinen & glodde ut genom fönstret. & jag som hade
hoppats på strand väder, det får nog bli en annan dag antar jag : ( ...

Men idag blire nog iallafall att vara med Vikkan : ) Men det blir nog senare.
Tills det blir "senare" så ska jag fixa lite allt möjligt. Jag ska t.ex ducsha,
städa rummet, fixa mig & ja (a)... Men nu hade jag tänkt att göra nå annat så
puuusssss på er vi ses !

Kommentarer

Postat av: vikkan

Publicerad 2009-06-23 13:49:35

snyggggggingen jao!

ring mig sen då näru är fiiiinito med allt hörru (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela