Händelserik dag ,

Publicerad 2009-06-09 23:04:12 i Det stora hela ,

Haha, idag har jag; sett på två filmer, ätit, sovit, tråkat, kört häst,
vart i stallet & andra roliga saker.
Oj, visst ja. Jag har duschat en
sur unge. Haha, Alice ville inte alls duscha, men sen blev hon typ
överlycklig haha ! Ibland förstår jag mig inte på små små barn...

& idag har jag som sagt sett på två filmer. Haha T V Å stycken klå
det du ; ) Näh nu skojar jag bara ! Jag såg först på Släkten är värst
& sen såg jag på Familjen är värre. Det är dom dära filmerna som
Ben Stiller är med i. & jag tycker han är as pinsam i båda filmerna så
jag tycker typ synd om han xD , men dom är iallafall as bra ! Men men
jag har ju haft en väldigt händelserik dag, NOOOT ! Men nu ska jag
sluta skriva & göra nå annat, vi har ju extra lång sovmorgon så jag behöver
inte lägga mig ännu ! Pusssss ; ) ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela