Forget and move on ,

Publicerad 2009-06-17 23:23:54 i Det stora hela ,

Heeej bloggen ! Nu funkar det tydligen att skriva blogg igen. Hoppas
jag haha ! Gud va irriterande det var med det där publicerings grejset.
Jag skrev nya inlägg säkert fyra gånger innan jag insåg att det inte
bara var min blogg som dampade.

Men skitsamma. Jag kom nyss in typ, Vikkan skjussa hem mig på cykeln
haha : ) Vi har vart med lite folk & haft det kul, jag orkar inte säga alla vi
var med för då kommer jag säkert glömma någon ; / Sen så har vi vart i
skogen & letat efter Linnéas nycklar (a) HAHAHA ! Då kännde jag mig
jätte jätte jätte jätte blond ! Men ajja, nu ska jag iallafall chilla vid datorn
ett tag & sen ska jag se på film & chilla ännu mera. & fufan va härligt
väder det är uta just nu ! Nu börjar det kännas att man har fått sommarlov !
Men vi ses puuussss ! ; *

Can't you just get over it ,

Kommentarer

Postat av: felicia

Publicerad 2009-06-19 15:29:02

GUD VAD SNYGG BILD :) riktigt söt blev du på den! :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela