Du gör mig helt galen ,

Publicerad 2009-06-18 23:11:50 i Det stora hela ,

Heeej bloggen : ) Fan va härligt väder det är ute nu ! Det är inte varmt
men det är soligt. & solen gör så att det "känns" varmt haha : ) ! Men
ajja, det är typ ändå bara jag som fattar hur jag tänker.

Jag for som sagt tillbaka till Vikkan & jag vi fjolla runnt på cykel & hade
allmänt allmänt typ (fattar inte vad jag menar själv). Sen for vi till Elin & sen
så kom Fiffi & Amanda också dit : ) Sen for vi ut på lååång cykeltur haha.
Men ändå, det är typ as härligt att cykla : ) ! Värsta sommar feelingen man
får av att cykla hihi ;-) ! Imorgon är det ju midsommarafton : ) Men jag vet
dock inte hur jag ska göra ; / , anntingen ska jag vara hemma & vara med
folk eller så drar jag till Luleå är är med Ida : ) ! Vi får se hur det blir med den
saken senare, när jag orkar tänka haha ! Nu ska jag iallafall fortsätta att slöa
vid datorn en timma & sen ska jag se på Allt flyter. Men nu ska göra nå annat
P&K ! ; *



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela