Rubriker är ganska så konstiga ; /

Publicerad 2009-06-02 15:22:24 i Det stora hela ,

Heeej bloggen & alla som läser den ; ) ! Det vart inget tema
idag på skolan så vi fick sluta tidigare. Så jag & Elin gick
direkt in till stan & tog bussen hem. & nu är jag hemma :D !

Vi hade ju som sagt franska prov idag, & det gick bra ! Fast vi
hade en sak som vi inte visste att vi skulle ha, men det gick
bra iallafall : ) Nu är det bara ett prov kvar ! Nämligen matten,
& de har vi imorgon så jag ska kolla igenom lite i matte boken
för att se vad jag kommer ihåg & så. Men annars finns det inte
så mycket jag kan plugga på mer, matte kan man inte plugga på.
Eller jag kan inte det iallafall... Sen lite senare ska jag till stallet &
fixa lite dära, sen ska jag hem & se på Desperate Houswives !

Skriver senare , puss ha're !

Kommentarer

Postat av: anonym, höhöhö nooot :D

Publicerad 2009-06-02 19:58:03

eriiiiik, (:

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela