I can't fool myself, again...

Publicerad 2009-06-13 18:56:53 i Det stora hela ,

Hej bloggen ! Jag vet att jag inte skrev igår men jag han inte, sorry !
Just nu sitter jag hos farfar & farmor, vi är typ här på middag & farbror,
fastrarna & kusinerna är också här. Vi ska väll snart fara hem & då ska
vi fara & hyra film & sen hem & chilla. Jag är grymt trött även fast jag har
sovit över tio timmar... första dagen på sommarlovet & jag har redan vänt
på dygnet. Toppen. Men jag kom hem ganska sent igår så jag & Fiffi sov
typ till halv två haha ! Igår var det ju skolavslutning + att min bror tog
studenten : ) , så vi firade han & sen for jag & var med kompisar & annat
folk : ) ! & jag tycker att det blev rätt så lyckat ! & jag har tagit massor med
bilder så dom kommer jag nog ladda upp ikväll. + att Vikkan tog massa
bilder igår också haha ! Men dom kommer som sagt upp på bloggen lite
senare idag, när jag laddat upp bilderna. I övrigt så känner jag mig allmänt
sur. & jag tycker det är så jobbigt att vara sur, det tar så grymt mycket ut av
min energi. Jag blir som en helt annan person. Jag tror att jag har tänkt
alldeles för mycket. För mycket på hur jag ska ta & göra, med dig. Jag skulle
egentilgen velat vara med någon kompis idag, men det får bli någon annan
dag, typ imorgon : ) Men nu ska jag sluta skriva så puuuss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela