DU ÄR SÖT !

Publicerad 2009-06-27 12:12:32 i Det stora hela ,

Hej bloggen : ) Nu har jag vaknat & jag känner mig jätta glad på nå
vis haha ! Det blev inte så jätte sent igår kväll, jag & Vikkan cyklade
hem vid halv ett tiden. Men vi hade iallafall as kul ! Det är så roligt när
det händer saker i Boden + att det var mycket folk : ) Jag slösade bara
50 spänn ! Det tycker jag är ganska duktigt (a) för att vara på Boden alive
iallafall ; ) !
Sen chilla vi mest runt dära, träffa folk & hade kul : ) Hoppas
på att det blir lika kul ikväll ! För då drar vi dit igen, till Boden Alive : ) !

Men nu ska jag sluta skriva, för nu ska jag in & köpa lite saker på Lindex.
Sen ska jag till stallet & sen blire väll att fara hem & fixa sig för ikväll ; ) !





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela