You make me realize ,

Publicerad 2009-06-25 01:47:09 i Det stora hela ,

Hejsan ! Nu är jag hemma & allt är lungt hära. Är så grymt sugen på
kladdkaka. Men kommer hur som helst inte orka göra någon, inte för
att jag skulle få det heller men man vet aldrig haha : ) ! Klockan är ju
nästan två på natten så aaa ; / ..

Jag har som sagt vart med Sandra : ) När jag kom till henne så började
vi cykla till Bossevallen, där hon hade träning. Men Sandra tränade inte
så mycket haha ! Istället såg vi på någon match, det var typ pojkar 95 som
spelade. Jag vet inte vad deras lag heter så haha !  Men dom var iallafall
duktiga & vann ! Sen så cyklade jag & Sandra hem till mig, slöa ett tag &
for hon hem & jag for till Vikkan : ) Där var även Ida & sen kom det lite boys
haha. Seriöst, dom satt & såg en film som jag stört lipa till i slutet ! Den heter
Benjamin Buttons Otroliga Liv. Jag har inte sett hela filmen men att slutet är
sorgligt, det vet jag iallafall. Det gick verkligen inte att hålla tillbaka tårarna haha !
Men vi har den filmen så jag ska se den från början någon dag då jag känner
för att börja gråta igen. Det får bli min cry film : ) ! Men nu blir snart GO´natt för
mig så puuussss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela