Vad tycker ni : ) ?

Publicerad 2009-06-01 18:02:48 i Det stora hela ,

Heej bloggen & fy på mig för dålig uppdatering ; ( ! Men jag
hade inte tid igår. Jag solade, pluggade & körde häst.
Men nu har jag faktiskt tid att skriva så jag tar & gör det ; ) !
För sen när jag bloggat klart så måste jag återgå till plugget.
Jag tänker satsa på alla rätt imorgon på franskan. För om jag
får alla rätt så, ja det är ju ganska så bra haha.

& nu vill jag att ni ska kommentera & säga vad ni tycker jag ska
ha på mig på skolavslutningen, det lutar mest åt nr. 1 men jag vill
ändå höra vad ni tycker ! Så ta & kommentera nu ; ) !

Nr. 1                                                Nr. 2

Kommentarer

Postat av: Faster F

Publicerad 2009-06-01 20:11:45

Tjena Elina, nu hittade jag din blogg plötsligt! Jag lovar att inte tjuvkolla här för ofta ;) Jag tycker du ska ta outfit 1, du är jättefin i den. Tvåan också, men ettan ser mer somrig ut. Fint rum du har fått förresten! Kram, kusinerna hälsar!

Postat av: ...

Publicerad 2009-06-02 16:37:37

ta 1an :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela