B.H.F is the shit ; ) !

Publicerad 2009-03-08 21:52:26 i Det stora hela ,

Nu är jag ganska så trött ! , efter att ha åkt buss med 19 små jobbiga men gulliga hockey killar + en Julia så bli man väll trött xD Min helg i Umeå har vart jätte rolig, jag & Julia har vart jätte duktiga på att hejja osv : ) , det söta lilla bhf laget var jätte duktiga & vann alla sina matcher utom sin final som dom spelade idag, tyvärr ;( ! Men dom är bäst ändå. Sen har jag & Julia vart i stan i Umeå & shoppat lite, & jo jag hittade lite grejs som jag köpte , såklart (y) Jag & Julia ska med till Kiruna den 21 mars också , det blir säkert lika roligt ; ) !

Nu ska jag sova , Go natt sov sött ; ) ! <3

BÄST LAGET , som kom 2;a i hela cuppen : ) ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela