Blondie Vikkan , Elin Belin Bil & Brownie Elina : )

Publicerad 2009-03-31 18:50:35 i Det stora hela ,

Hej alla söta ! Nu är jag hemma & efter att ha vart med Vikkan & Elin efter skolan : )
Vi åkt ehem till mig direkt efter & sen så gick vi till min bortresta farfar & farmor.
Där var vi att tag & chilla , snacka , plugga & lyssna på musik : ) Eller plugga & plugga ,
jag har gjort halva min eng läxa färdigt (a) , duktiga jag ojaaaaaaa. Ska göra klart den
så fort jag har skrivit klart inlägget ; ) !

Orkar inte bada imorgon på skolan. Det är så himmla jobbigt efter åt. + att man får
helt slickat hår ; ( ! Så jag skippar det & går istället med friendseeen : ) ! Sen ska vi på
någon konsär imorgon också , jag vet vad den heter men jag kan inte stava namnet på
den xD , nej nu ska jag göra eng läxa så jag hinner se bäst programmet ikväll ...

PUSS PÅ ER ALLIHOPA HA DET SUPER DUPER BRA ! ;*

Kommentarer

Postat av: Vikkan

Publicerad 2009-03-31 21:19:33

hahaahaaahaaaa Elina vem äre som är blond av oss va va va va va? ;-) <3333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela