HAHA fniss : )

Publicerad 2009-03-22 00:55:23 i Det stora hela ,

Ha bilden med mest kommentarer , albumet med mest visningar ,
Börja kommentera på folk man inte ens känner & sen helt plötsligt
är dom världens bästa , är det de allt handlar om va ? Tänk efter ,


Hehe , fick lite ryck bara. Började bara att skriva & så där blev det ; )
Men fan va många som gör så , om man tänker efter ,
Det är så jäkla barnsligt , har fan lust att ta bort min pix helt & hållet.
Men det är bara för sekunden jag känner så ; )
Men åhhhh vad less jag är asså ! HAHAHAHAHAHAHAH xD !
Det är ju fan sjukt , typ som att kommentera på en ego-bild bara
för att få någon jäkla status, som man inte får , bara för att försöka bli omtyckt av så
många fjortisar som möjligen går.
Förlåt för mitt ryck , ni behöver inte ta åt er.
Eller jo , ni som borde ta åt er.
TA ÅT ER , varsegoood den bjussar jag på.

Godnatt på er pluttisar ; ) ! <3

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-03-22 10:56:44

HAHAHAHAHAHAHAHA! helt rätt elina haha ; )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela