Du klarar dig utan mig .

Publicerad 2009-03-15 22:12:33 i Det stora hela ,

Hejsan , ska snart gå & sova igen. Jag slummra till i typ två timmar sen så vaknade jag & gick ner & skrev blogg : )
Hade inte tänk att skriva så mycket. Jag kan ju iallafall säga vad jag gjort idag : ) , jag har vart i stallet & kört häst med Sandra & Amandah, det var rätt så kul eftersom det var så vackert väder ; ) ! & det är ju kul att vara med Sandra , vi ska vara med varann på onsdag igen , kul kul : ) Sen så har jag vart trött heeeeeela dagen typ , så jag är heeeeelt slut nu !
Ska gå & sova nu , Pussbabes ses ! ;*

Jag trodde att du var starkare än så ,
Jag trodde att det du sa menade du ,
Jag trodde inte att du var så fjäskig ,
Men JAG trodde väll fel ,


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela