Nice nice ; )

Publicerad 2009-03-16 17:03:32 i Det stora hela ,

Heeej på er babes ! Fan va nice väder det är ute idag : ) !
Det är ju soligt & + grader ute , bättre kan det inte bli ; ) !
Sen så blir jag alltid så glad när det är fint väder ute så nu är jag glad haha ! : )

Det var en ganska så lugnt i skolan idag , skolan är rätt så chill så länge vi I N T E har matte (y) ! Asså blääää , jag hatar matte. Usch fu & blä på matte !
Men det är kul att var apå skolan & träffa folk tycket jag , kul kul : ) !
Efter skolan skulle jag egentligen vara med mycket roligt folk , så jag hoppade av där alla dom hoppade av men sen så skulle dom visst gå till Oskar & jag orkade inte gå så jag gick hem till mig istället (a)
Jag orkar helt seriöst inte vara med någon idag, tyvärr : / !

Ska snart gå upp på mitt rum & stöka undan dära lite , sen ska vi väll till stallet & fixa dära & så.
Sen ska jag underhålla mig själv genom att plugga.
Asså plugget tar ju fan aldrig slut , plugg plugg plugg plugg & plugg , tjoooho ! 
Men ska fixa lite här & där nu så P&K ( ; ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela