My sweet baby !

Publicerad 2009-03-03 11:53:35 i Det stora hela ,

Heeej & Goddag ! : ) Jag hann inte skriva någon blogg igår , hade för mycket att göra , förlåt !

Men igår så var jag med Julia & Fiffi hela dagen & vi har haft det jätte kul : ) ! Julia kom till mig på morgonen för vi skulle ta bussen till pagla, med då ringde Fiffi & sa att hennes alarm hade inte gått så hon hann inte med bussen xD ! Hehe , då gick jag & Julia till Fiffi , i snöstorm ooooja. Vi skulle egentligen ta 11,35 bussen men Fiffis mamma var jätte snäll & skjussa oss till pagla : ) I pagla åkte vi madrass två ggr , vi var tvugna att gå upp för den stora, äckliga , feta backen två ggr : ) , oja det var jätte kul ! Jag har fan träningsverk i benen : ) ! & Fiffi den token åkte tre ggr , haha det gick ju lite fortare när hon åkte själv på madrassen, jag trodde fan att hon skulle bryta nå ben elr nå ;o ! Men det gick bra iallafall : ) !

Sen åkte vi till Dagobert & käka dära (a) Sen for vi hem till mig , sen hem till Julia , in till stan & gick på Frasses & så gjorde vi mycket mer oja , men orkar inte skriva allt faktiskt ! Det var gårdagen liiiite mer kort fattat : ) ! Haha , jag gillar dom hära smilisarna -------> : ) , hehe.

Har fått en låt från Dirty Dancing på hjärnan, låten " Love is Strange " , haha den är så gullig (a) ; ) ! Jag ladda hem den igår & nu nöter jag den !

P&K ; ) !

     I simply say
          Baby,
      Oohh baby
   My sweet baby
   You're the one  ; ) !



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela