Semlor på G :D !

Publicerad 2009-03-01 11:44:10 i Det stora hela ,

Hejsan & Gomorron & Hej ;-) ! Jag håller på att baka semlor & nu håller dom på att jäsa så då passar jag på att skriva blogg (a) Jag har aldrig bakat semlor förr så det blir spännande & se hur dom blir, jag har ju bakat sockerkaka utan socker så jaoo ?

Igår vid sju tiden åkte jag till Elin tha queeeen ;-) , hehehe. Fast innan vi for dit så åkte mamma förbi ica & där köpte vi lite things (a) , sen for jag till Elin xD. Där kollade vi Melodifestivalen & snackade. Elin har vart borta två dagar från skolan så hon var ju lite som hon var, väldigt social & glaaad : ) ! Sen gick vi hem till mig & hämtade lite filmer, sen gick vi tillbaka till Elin & såg två av dom. Jag åkte hem vid ett tror jag ;-) .

Jag ska inte köra häst idag, det är för kallt för mig (y). Hoppas det blir varmare i morgon eftersom vi ska till pagla : ) ! & juste, jag har lämmnat min mobli i sävast tror jag, så förlåt om jag inte svarat på sms osv ;( !

Nu ska jag kolla semlorna , puss bbys ! ;*

David & Elin : ) !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela