ZzzzzZzzZZzzZz !

Publicerad 2009-03-30 18:55:18 i Det stora hela ,

Hej bloggen : ) Nu har jag äntligen gjort klart min eng läxa : ' ) ! Så nu
slipper jag den att tag framöver får vi hoppas !

Skolan idag har vart jäkligt chillig ! Bara tre lektioner. Eng läraren kom
inte imorse så vi hade ingenting alls den första timmen. Sen hade vi svenska
i typ en halv timma , vi fick sluta tjugo minuter tidigare (a) Sen gick jag &
Vikkan till badet , eftersom vi har badvecka med skolan. & fyfan va jobbigt det
var asså , jag trodde fan jag skulle dö xD Men efter ett tag fick vi bada hur vi ville.
& då drog vi till bubbelpoolen & satt där & socialla lite & så : )

Nu händer det väll inte så mycket precis , måste snart
börja plugga inför biologi provet som är nästa torsag -.- ...
Ska dra nu , ha det bra nu : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela