Orkar snart inte mera ,

Publicerad 2009-03-26 22:16:32 i Det stora hela ,

Hej Bloggen ; ) , har hunnit göra en massa saker idag , förutom eng läxan ; / men den
är så lätt så den gör jag senare ikväll. Men dagens dagens är att jag har gjort rent i
mitt akvarium ! , det var helt seriöst grönt , inte så nice alltså. Men nu är det lysande
rent , renare får man leta efter ! : ) Allt känns så mycket lättare nu när jag gjort rent till
fiskarna (a) , skojja. Men det känns om jag har mindre att göra iallafall ; ) .

Vill ni veta en kul sak ? :D Eller en sak som jag tycker är ganska kul , hon som är med
i Systar i jeans som spelar Bridget , Blake Lively har börjat synas mer nu : ) , jag tycker
hon är jättebra & är därför glad att hon finns med i mer tidningar nu & det. Hon är med
i Gossip girl också tydligen , haha , det har jag missat xD !
Men systar i jeans är en jätte bra film, alla borde se den, jag har den ! : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela