I'm lost without you ,

Publicerad 2009-03-21 09:35:01 i Det stora hela ,

Hej på er sötnosar : ) Förlåt för att slarviga jag inte skrev något blogg inlägg igår !
Men är man trött så ids man inte skriva blogg , då blir det bara fel , för mig : ) !

Igår gick jag & mötte Sandra efter skolan , lilla tönt Sandra hehe (a) <3
Vi for & körde Sue direkt efter typ , & guuud va snygga vi var asså ! HAHAHAHA !
Jag satt helt lerig i en jäkla hjälm & svarta stora solbrillor för att inte leran skulle
sabba mitt smink ; ( , sen så hade jag gömt min väska under jackan så jag såg
typ as feeeeet ut ! + att jag & Sandra satt & as skrek hela tiden typ (a) ! Sen så gick
vi till ICA & köpte choklad , sen tog vi bussen till Sandra & sen tog vi bussen till mig.
Hemma hos mig fixade vi oss lite , sen for vi in till stan igen & gick på frasses (a)
Jag & Sandra tyo bor där (a) Sen så kom Fiffi & SandraN in till stan & gick in på frasses
för att möta oss : ) ! Vi satt där ganska länge & snacka & så : ) Sen tog vi 22;an som
gick till typ heden ; ( Sen när vi kom in till stan igen gick det inga mer bussar hem till
mig, Fiffi och SandraN ; ( , så vi satt typ där & vänta i en timma säkert.
Sen tog vi 28;an hem (y) Det kosta fan 10 kr ! Sen hände det väll inte så mycket mer.

Idag ska jag vara med Sandra , vi ska gå till stallet & köra någon häst tror jag : )
Det blir säkert kul , det är ju fint väder ute iallafall ; ) ! Nu ska jag käka frukost !
P&K ! ;*

Sandra Gustavsson ! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela