I wrote your name in my heart ,

Publicerad 2009-03-01 23:27:04 i Det stora hela ,

Hej & hå, Fiffi & Elin gick typ nyss hem till sig. Dom har vart hos mig ett tag & vi har sett på "Dirty Dancing", kärlek till den filmen ! <3  & så har vi käkat nå jäkla konstiga kakor & druckit gurkvatten (y) ! , såklart ;-) !

Imorgon måste jag upp tidigt , för bussen in till stan går o9:41 , haha nu känner jag mig smaaart (y) ! Jag, Julia, Fiffi & Sandra ska på nå kostigt vis försöka ta oss till pagla : ) , oja det kommer nog gå bra, höhö (a) & hoppas att det blir varmt imorgon, för då är det mycket roligare att vara ute & leka i snön ! (y)

Men ska soova nuhu , P&K ! ;*

I think I like you : )


Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-03-02 19:48:34

Haft kul i pagla idag då?? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela