You're not alone ,

Publicerad 2009-03-11 22:06:13 i Det stora hela ,

Hejsaaaaaan ; ) Försöker tänka ut vad jag ska ha på mig imorgon & det är inte det lättaste precis, jag har gjort enklare saker (a). Men någonting måste man ju ha på sig så jao, någonting blir det ju iallafall : ) Hahaha , jättekul för er att läsa om mina jäkla kläd problem va ? , haha jo visst ;-) !
Jag kunde inte se på Greys Anatomy idag ;( , för min bror skulle se på nå hockey tjafs ;( ! Dumma bror. Men skitsamma, jag har iallafall gjort klart hk läxan nu (a) , Tack bror. Skoja bara * (a)

Imorgon ska jag vara med Sandra ! :D <3 Äntligen, det var typ år sen vi var med varann känns det som ! Jag har fan saknat henne ! : ' ( 

Ska snart gå & sova , sova är typ min nya hobby : )
Elina goes sova hela tiden, ohh yeeeh. Nu ska jag snart sova , som sagt. Jag slutar nog skriva nu , hehe (a) För jag vill sova nu : ) !


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela