Sluta spela ,

Publicerad 2009-03-04 08:47:39 i Det stora hela ,

Jag hatar att vara barnvakt när själva "barnet" väcker en klockan sju på en lovdag. Jag är så jäkla trött & skulle lungt kunna sova bort hela dagen. Om det gick. Men nu går det ju tyvärr inte. Men ajja, nu är jag iallafall vaken. Men jag är typ overkligt trött, så som det kanske känns när man går i sömnen, eller när man drömmer ?

Idag ska jag som sagt vara barnvakt nästa hela dagen. Jippie, eller hur va. Det där med att "stopa på en film medans man själv gör någontin annat - planen" funkar inte längre. Jag har redan försökt idag, hon ville se på "Katten Gustaf". Fem minuter senare ville hon ha frukost & sen ville hon helt plötsligt leka men tingeling figurerna & bimbo barbiesarna, here we go. & nu står hon & gnäller om att hon vill leka igen. Men kanske ville hon se på "På pippi långrtrump", kanska säger hon att hon vill det : ) ! Hehe, det vill jag med (y) & juste , nu har jag skrivit 150 stycken blogginlägg : ) !

Men nu ska jag söka fram pippi filmen , puss bbys vi hörs : )

Kan du inte bara vara som du var förr , sluta spela för fan.

Kommentarer

Postat av: Anton

Publicerad 2009-03-04 15:33:26

Jag har 125 blogginlägg, och jag har typ haft min blogg dubbelt så länge som du xD

Vad göru ikv?? (A)

Postat av: felicia

Publicerad 2009-03-04 16:24:19

vem är det som spelar ? :( <3

Postat av: sssandra :)

Publicerad 2009-03-04 22:09:12

hihi, fan vad kul! :D

då träffas vi ju mera å allt! :D <33333

Postat av: felicia

Publicerad 2009-03-04 23:57:13

är det mig du menar ? :'( <33333

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela