ELIN + EN b&j = MIN FREDAG : )

Publicerad 2009-03-27 14:47:22 i Det stora hela ,

Tjabba , kom nyss hem från skolan & känner mig just nu riktigt pigg : ) !
Vet inte varför men ajja , hellre pigg än trött & slö (y) , jag brukar alltid
stupa i säng efter jag kommer hem från skolan men det slapp jag göra idag.
& blä , vi disikerade några jäkla gris inälvor idag på biologin ; ( !
Fast det var inte så jätte äckligt , det kunde vart värra faktiskt ! xD
Ska snart upp på mitt rum & fixa lite små gejor osv , ska väll en sväng till
stallet också. Senare ska jag vara med lilla Elin , vi ska fara in till ICA &
köpa b&j : ) ! Är gryyymt sugen ,

Imorgon slipper jag stallet iallafall , ska till Vikkan & där ska jag vara med
massa gulligt folk ; ) ! , längtar faktiskt : ) !

Puss på sötisar som läser ! : ) <3

Mina teddysaaar , Kaj & Jalle ; ) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela