You make me cry ,

Publicerad 2009-05-26 17:03:49 i Det stora hela ,

Heeeeej : ) Kom hem från skolan för ett litet tag sen. Är ganksa
nöjd med skoldagen, allt gick ovanligt bra haha, för att vara en
Elina haha. & fyfan, nu måste jag plugga, på fysiken ! Igår när jag
skulle läsa några sidor i fysik boken så blev jag så trött så att jag
somnade & sov i två timmar ! Mina "pluggtimmar" är värdefulla &
så sover jag bara bort dom, ooommmmgggg ! Men när jag väl
vaknade så lästa jag allt haha, nästan allt iallafall.
Var alldeles nyss ute med Alice. Hon har ju skaffat en kompis som
heter Ida & bor bara ett hus ifrån, dom är ganska gulliga när dom
leker haha : ) !
Men nu ska jag ta & plugga lite så puss på er sötisaaar ;-) ! <3

Mina dumma jeans som har gått sönder ; ( !
 
Puss på bästa nagellacket haha ;*

Kommentarer

Postat av: vikkan

Publicerad 2009-05-26 20:01:29

Olalala vad haru för skor på dig? :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela