sanningen bakom mig :)

Publicerad 2009-05-29 16:29:36 i Det stora hela ,

hejjsan gullrumpor :) tänka bara att ni skulle få veta sanningen bakom mig hehu.. jag är lixom lite kokko i skallen sådära inte smart :D , & tänka bara att ni skulle få veta det om ni inte redan vet de ;)

sen har jag allmänt damp också , as kuligt faktist hihihihi.

åsså är jag lite skojjsig sådär så de är skojj å vara med mig , jag kan typ tälta åså under vägskyltar & dansa tango i mina pyjamas ! sen gillar jag att äta apelsin skal de är så mumsigt hihi :)

aja nu ska jag gå å dampa lite PUSSS SÖTNOSAR :)

Kommentarer

Postat av: fffeliciaiiaia

Publicerad 2009-05-30 13:53:07

hehu så bra att alla vet sanningen bakom dig nu va elina :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela