Sola solarium 8-)

Publicerad 2009-05-05 20:20:13 i Det stora hela ,

Godag på er barn ; ) För första gången i hela mitt liv har jag solat
solarium (y) ! Gissa om jag var skraj ?, för ohja det var jag !
Men när jag & Elin väl var där så slutade jag vara nervös & allt gick
jättebra, jag blev till&med brunare ; ) Jag solade i 20 minuter & det
var faktiskt jätte skönt. Men jag var dock ganska skraj för att få
konstiga brun linjer ( xD ) + att jag var skraj för luckan som man
fäller ner  hehe (a) ! Jag & Elin var duktiga & cyklade dit & tillbaka,
vi är ju så miljösmarta ; ) ! Men det var lite löjligt dyrt tycker jag.
Men det syns ju iallafall att jag solat så jag & Elin ska sola en till
gång innan skolavslutningen. Så det finns ju både + & - med att sola
solarium, enligt mig ; ) !

Men nu ska jag duscha & sen se på bäst programmet, vi höres !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela