Jag gillar inte badbomber ; ( !

Publicerad 2009-05-08 22:39:24 i Det stora hela ,

Asså en sak fattar inte jag, hur lyckas jag alltid få badbomber att
bli badbomb-pulver. Innan jag fått ur den från det as tajta innplastade
fodralet så har en normal badbomb förvandlats till pulver, det är en sak
som stör min vardag just nu ! & att dom äckliga myggen börjat komma !

Ja, som ni säkert förstår så har jag alltså badat, annars skulle jag nog
inte börja snacka om badbomber, hmm. Men det var ändå underbart
skönt att hoppa ner i det varma vattnet & bara ligga där & slöa, jag trodde
nästan jag skulle somna, haha ! Men nu orkar inte jag skriva mera så jag
laddar upp lite bilder istället & alla bilder är från idag : )

Lilla Anton : )

Bada :D ! <3

& ljus såklart : ) !

Den senaste bilden på mig, HAHAHA MUPP OH YEEH !

Det känns mer som höst än vår just nu ; /

Kommentarer

Postat av: ffeliiicualaidsofcia

Publicerad 2009-05-11 17:09:31

ANTON :D hahah <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela