GRATTIS ALICE : ) !

Publicerad 2009-05-18 20:10:24 i Det stora hela ,

Hej bloggen. Idag fyller min lilla syrra Alice 4 år ! Så grattis till dig lill skit : ) !
Så nu är släckten här på släckt middag & vi ska snart käka tårta. Inte helt
fel men ändå helt fel. Jag måste sluta käka sötsaker. Seriöst !

Idag har jag vart i skolan, vi har haft coopers test. Det går ut på att man ska
springa under en viss tid & så får man ett betyg för tiden. Jag sprag på VG-tid.
Gränsen var på 12.30 & jag sprang på 12.29, så det var precis så att jag han !
Sen så har vi svenska prov imorgon. Jag har pluggat & jag tänker satsa på
VG eller MVG, annars blir jag fan besviken haha.



Kommentarer

Postat av: saaandra

Publicerad 2009-05-21 14:49:56

fan vad snygg tårta :d <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela