Haha rätt så nice : )

Publicerad 2009-05-31 01:23:37 i Det stora hela ,

Hejsaan & sorry för det förra urtråkiga inlägget ! Men nu ska jag
försöka skriva ett lite mer seriöst blogg inlägg haha : ) Men jag
vet inte hur det ska gå till för jag är så jäkla trött. Men ändå så
jäkla glad !Jaja, hur som helst så kom jag in för typ en kvart sen.
Jag cyklade hem från Vikkans kusiner & fyfan va härligt väder det
är asså ! Jag skulle kunna lägga mig ner vart som helst ute (typ)
& sova, mina sommar feelings är på välldigt hög nivå just nu ; ) !
Sen så har jag vart med massor av folk idag, bas folken var så
klart Fiffi, Elin & Vikkan : ) ! & vi har haft det as kul !

Snart så blir det att dejta kudden ett tag, men innan jag somnar så
ska jag se klart på troja, så jäkla bra film asså ; ) Sen imorgon så
måste jag plugga både på matten & franskan & så måste jag köra
häst. Så imorgon blir det inte att vara med någon, om inte någon
vill plugga med mig såklart haha = ) ? Ni är sååå välkommna !
Men nu kom jag på att jag har lite candy kvar i väskan, så bu ska
jag dra ! Men puss på er så länge : ) <3

Out of my head ,

Kommentarer

Postat av: Vikkkkan

Publicerad 2009-05-31 01:51:30

Hahahaha, gillade STARKT de som hände i slutet lixsom bah! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela