En trött dag, igen !

Publicerad 2009-05-13 19:12:08 i Det stora hela ,

Hejsan : ) Jag har typ dåligt samvete för att jag har haft så dålig uppdatering
på min blogg ! Ska försöka att inte vara så trött hela tiden, men det är svårt
att inte vara trött när man sover dåligt.
Kom nästan nyss hem från min lilla älsklings Juppe, vi har vart på ett jobbigt
körpass. Vi har åkt runnt lite på kulturområdet & sprungit i den jätte jobbiga
sanden. Juppe tyckte iallafall att det var jobbigt, inte jag haha !
Jag åkte hem från skolan idag därför att jag var så jäkla trött, jag trodden fan
att jag skulle somna. Så när jag kom hem sov jag typ till fyra & sen for jag till
stallet. & just nu väntar jag på att mikoron ska pipa + att jag funderar på hur
mycket läxa jag ska orka göra idag, vilket inte kommer bli så värst mycket.
Men nu ska jag sociala på msn så pusspåer ses ; ) ! <3

En lagomt cool bild på mig & Juppe haha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela